Re: [NOVICE] Start af nescape.

Hej

Jeg har downloadet og installeret netscape, jeg kan se der ligge en hel masse i /usr/local/netscape, hvordan starter jeg programmet, og hvordan kan jeg tilføje den i min startmenu?

PS: Jeg har flyttet dit svar ned efter spørgsmålet, da det ikke er jeopardy.

Ja det er fint, der er åbenbart 2 meniniger om dette her på sitet. tak for hjælpen anyway.

-- Martin Thøgersen