Re: [NOVICE] password-sniffer under Webmin?

On Fri, Jan 23, 2004 at 14:06:03 +0100, H.T. Ohlsen wrote:

> Så har jeg fremprovokeret vinduet ved at gå til et sted, hvor jeg skal
> indtaste et password. Vinduet titel er "Spørg", og teksten over inputfeltet
> er: "Indtast venligst hovedadgangskode for Software sikkerhedsenhed." Og
> knapperne O.k. og annullér.
>
> Er det legitimt Mozilla, eller noget uautoriseret halløj?

Kan det være den indbyggede master password du kan sætte for
til den automatiske gemning af login/adgangskoder.
(På engelsk: "Please enter the master password for the
  Software Security Device""

Prøv at se edit->preferences->Privacy&Security->Master Passwords.
(har ikke lige danske tekster da min 1.4egcs version ikke kan
 bruges til dansk sprogpakke)

Denne dialog kommer kun en gang hvis du indtaster dit master password.
Lukker du mozilla, så skal du indtaste det igen næste gang.

--
mvh Frank Damgaard  |