Re: [NOVICE] Kopiere fra Linux til Windows partition?

Du har nok ikke skriveadgang, mne kun læseadgang. Kig i filen, etc/fstab -
dér står det der er værd at vide. Evt copy/paste den herind, så vi kan se
hvad der står.

Hvis du formatterer din windowspartition i FAT32, er der ingen problemer med
at kopiere frem og tilbage......det gør jeg selv.

/Stig

* Registered Linux user #291266, with  http://counter.li.org.*