ADSL opsætning til Red Hat Linux 9

Hej,
Jeg vil meget gerne have hjælp til opsætningen af min adsl forbindelse gennem TDC. Jeg har et adsl modem og Red Hat Linux 9.
Jeg kan bare ikke få det til at virke, og jeg har forsøgt forskellige ting. Jeg kunne godt tænke mig en vejledning skridt for skridt, hvordan det sættes op.
Jeg havde tilsvarende store problemer med isdn modem, men af uransaglige veje lykkedes det mig at få det til at virke.
Jeg håber meget på hjælp!
Mvh. Gunnar