Import.

Hej.

Når jeg skal have et screendump laver jeg det i et terminalvindue med:

import xxxxxx.png

Derefter går jeg med musen ud på det sted, jeg ønsker at dumpe, og det
virker fint.

Men hvis jeg er inde i et program, der har "gardiner", der kan kaldes
frem ved at klikke på et navn oppe foroven i programmet, kan jeg ikke
anvende import kommandoen, da "gardinet" så bliver "rullet op".

Hvordan kan jeg så lave det ?.

Erik Jakobsen.