Re: [NOVICE] Import.

On Mon, Jan 26, 2004 at 08:09:25PM +0100, Erik Jakobsen wrote:
> Det har jeg prøvet Jesper. Men hvis gardinet er trukket ned, så kan jeg
> ikke med ALT-F2 kalde ksnapshot. Men der har du måske også en fidus ?.

I kde skulle du kunne bruge Alt+Print_Screen for at tage et screenshot
af det aktive vindue og Ctrl+Print_Screen for at tage et screenshot af
alt du ser på skærmen.
Du kan måske komme ud for at disse keys ikke er bundet, hvis det ikke
virker så kig på dine keyboard bindinger..

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41