asp.net (go-mono) på apache giver fejlen: Service unavailable!

Hejsa

Jeg har de sidste dage arbejdet på at få asp.net understøttelse på min linux
server.
Webserveren er en apache 2.xx, og jeg har i httpd.conf disse linjer:

AddType application/x-asp-net .aspx .ashx .asmx .ascx .asax .config .ascx
LoadModule mono_module /usr/lib/httpd/modules/mod_mono.so
MonoUnixSocket /tmp/mod_mono_server

Jeg har givet folderen /tmp/mod_mono_server skriveretigheder med: chmod 777
mod_mono_server
kørsel af: service httpd restart giver ingen fejl.

Prøvet jeg via browseren at køre en .aspx-fil får jeg denne fejl:
Service unavailable!
  The server is temporarily unable to service your request due to
maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
  If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 503

  pingvin.adsl.dk
  tir 27 jan 2004 11:09:23 CET
  Apache/2.0.40 (Red Hat Linux) mod_perl/1.99_07-dev Perl/v5.8.0 PHP/4.2.2
mod_python/3.0.1 Python/2.2.2 mod_ssl/2.0.40 OpenSSL/0.9.7a DAV/2
mod_mono/0.6
Er der nogle som har en ide til hvad der kan være galt?