Re: [NOVICE] sftp foo.dk via sftp bar.dk (one linier søges)

sslug@sslug (Niels L. Ellegaard) writes:
> Det følgende virker ikke. Burde det virke? Findes der et simpelt
> alternativ?
>
> $ ssh foo.dk ssh bar.dk
> sslug@sslug's password:
> Pseudo-terminal will not be allocated because stdin is not a terminal.

Du skal bruge ssh -t foo.dk ssh bar.dk

> ssh_askpass: exec(/usr/bin/ssh-askpass): No such file or directory
> Write failed: Broken pipe

Den kan jeg tilgængel ikke hjælpe med :(

--
Rasmus Meldgaard

Jeg har endnu ikke fundet en netbank der duer med lynx. Havde bankerne dog
bare nogle pornobilleder der kunne retfærdiggøre det der GUI, så hjalp det
lidt på det, men nej.
        -- Hans Schou