Kopiere fra Konqueror?

Jeg har ofte behov for at 'kopiere' data fra et Konqueror-vindue - og 'i
begyndelsen' går det også fint!
Men på et vist tidspunkt går den ikke længere (hvilket er meget
irriterende!): Når jeg markerer et stykke tekst og kigger i
'Redigér'-menuen, forbliver menufeltet 'Kopiér´' gråt, og det hjælper
heller ikke at forsøge med 'ctrl-c'.
Mit forsøg på en forklaring går i retning af, at 'clipboard'/'skuffen'
(eller hvad det nu hedder?) er 'fuld' - kan det have noget på sig?
Hvis JA, hvorledes får jeg den da tømt, så jeg kan komme videre?(p.t.
genstarter jeg Konqueror - men det er jo ingen smart løsning!)

(SuSE8.2/KDE 3.1.4/Konqueror 3.1.4)

--
(slet 'fjern' fra mail-adr.)
med venlig hilsen