Ubuntulinux FAQ

Hej Allesammen.

Nogle var til Ubuntulinux installationsfest igår.

Jeg har her til morgen oprettet en FAQ på wiki'en med de oftest stillede
spørgsmål fra igår, der er sikkert mange flere som er gået mit øre
forbi, så tilføj gerne hvis i har nogle på hjertet. (Og svar hvis i har
løsningerne )

For dem der gerne vil have en Ubutulinux CD tilsendt, kan sende en
frankeret svar-kuvert til mig (email-mig for en postadresse).

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: