Re: [NOVICE] Ubuntulinux hjælp & arrangementopsummeret

I sslug.novice, skrev Phillip Sc  Bøgh:
>  For at få direkte hjælp som i aftes - se SSLUG's kalender, hvor
>  Kulturcafeens arrangementer ikke angives:
>  http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?showfuture=1 samt alle "sidste mandag
>  i måneden" hvor Kulturcafeen, Holmbladsgade 99, Kbh.S. har tilsvarende
>  arrangementer.

Næ, de skal jo lige planlægges først :-) Skriv gerne på sslug-moede,
hvis du har plan for det næste klar, så føjer jeg det da lige i
kalenderen.

>  Mig bekendt blev der installeret en Ubuntu på denne efter en Knoppix
>  failsafe fik diagnosticeret problemet - og alle features blev slået fra i
>  bios.

Sejt..

>  Ja, så vidt jeg talte op var der derfor 11 komplette basal-installationer,
>  2 delvise - og kun en tilmeldt udeblev.

Så meget overblik havde jeg ikke lige, men det lyder da ret fornuftigt.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: