Re: [NOVICE] Partition Magic

Den 01-02-2005 kl 19:14 skrev Erik jacobsen:

>Peter
>
>Tak for svaret.
>
>OK, jeg slipper ikke for at tage backup.
>Ja det er 12 MB harddisk :-)
>
>En windows2000 installation kan bootes fra CD-rom; ja, men er det
>almindeligvis sådan at jeg får mulighed for (guides til) at installere i
>een af de tomme partitioner? hvordan sker det? Jeg kan se af noget
>dokumentation at partionstype skal angives, så det ligger vel i en guide...
>Install.-programmet vejleder vel for at win98 OS, i 'den første partition'
>ikke bliver overskrevet når man installerer et OS mere.

> [...]
Hvis du laver installationerne i den angivne rækkefølge, tror jeg ikke du får problemer.
Det giver sig faktisk af sig selv.
Lav dog den første partition til win98 først.
Om du laver den med fdisk ellr PM6 el.8 er dog ligegyldigt, husk det skal være FAT32 til win98
Jeg tilsutter mig iøvrigt de andres kommentarer
Bjørn