Re: [NOVICE] Problem med password protktekter dokument

Carsten Overholt Pjetursson skrev:

> Jeg har fået tilsendt et password protektet excel ark, jeg kender
> password'ed, problemet er at når jeg åbner dokumetet i OpenOffice
> 1.0 når jeg aldrig til det punkt hvor jeg får lov til at taste
> password. Open Office lukker dokumetet ned med en besked om at det
> er password protected. Så hvad gør jeg ???

Der er (mindst) tre muligheder:

 a) Sender filen tilbage til synderen.

 b) Finder en anden stakkel der kan fjerne adgangskoden fra filen.

 c) Søger på Google/Freshmeat efter programmer der kan fjerne
    adgangskoder fra Microsoft-filer.

Jacob
--
"The current state of knowledge can be summarised thus:
 In the beginning, there was nothing, which exploded."