Re: [NOVICE] Partition Magic

> Er du sikker på du behøver PM. Kan parted (på fx syslinux RescueCD ikke
> klare det?).
>
> Redhat kan linuxpusher.dk nok klare, eller du kan downloade en Fedora.
>
> --
> Niels

til: Niels
Ingen tvivl om at programmerne du nævner kan bruges.
Der er også et partitioneringsprogram: FIPS.

I "windowsverdenen" får jeg kun lidt info om FIPS/syslinux RescueCD/linuxpusher.dk/V
og slet brugerforklaringer.
Men P.M. har jeg hørt om, den har en brugermanual. Det er endog det gamle NORTON der har lavet det...
Nu ved jeg ganske lidt mere.

Køber måske P.M 6.0. i Deutzland, via e-bay, ca. 200 kr incl. fragt. Der er tyske og enkelte engl. sprogede.

Det skulle vel ikke være noget i vejen for
at køre et tysksproget windowsprogram på en dansksproget windows98???

Erik