From: "Erik jacobsen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Wednesday, February 02, 2005 8:46 PM
Subject: Re: [NOVICE] Partition Magic

Bjørn
Det med tysk alfabet på et dansk tastatur er besværligt.
Tak for advarslen.
Prøver at skaffe en engelsksproget P.M. + Undersøger de andre
Partitionerings programmer.

>Hvis det ikke er en ny harddisk, og du skal jo starte med win98, kan du
>inden partioneringen køre en fdisk /mbr
>den fjerne eventuelle tidligere systemer i MasterBootRecord

Win98 har ligger på c-drevet i flere år og jeg kender ikke den fulde hstorie
om PC'en.
Det er vel derfor du anfefaler en: fdisk /mbr...for at fjerne historien.

Erik