Re: [NOVICE] Netradio !!!

I sslug.novice, skrev Carsten Overholt Pjetursson:
>  Overnstående høre nok ikke til her, men jeg mindes at der har været en
> del spørgsmål om hvordan man får  linux til at fungere med netradio.

Den helt konkrete problemstilling er at DR ikke tilbyder netradio i en
nem og fri måde. Eksempelvis kanalerne på http://www.shoutcast.com/ kan
jeg afspille uden problemer ved at klikke på "Tune in".. så starter xmms
automatisk med at afspille.

Så problematikken er primært omhandlende DR... desværre.

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: