Re: [NOVICE] Linux hjemmeserver

I sslug.novice, skrev Preben Bohn:
>  4) Brug Debian (og her er der sikkert mange der vil sige at til en
>  nybegynder er der mange andre der er bedre), og benyt i så vid
>  udstrækning kun stadard stable pakker, så undgår du at skulle opdatere
>  hele tiden og fixe problemer osv...

Det er ikke mit råd.. mit er "Hold dig fra Debian Stable", hvis du ikke
vil kæmpe med problemer med manglende drivere, manglende software i de
versioner du skal bruge. Check evt. versionen på Debian Stables' PHP,
hvis du er i tvivl. Ubuntulinux kunne være et udemærket valg. Debian
Testing/Unstable er også. (men der er som sagt mange opdateringer).

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: