Re: [NOVICE] Linux hjemmeserver

Jesper Krogh wrote:
I sslug.novice, skrev Karl Erik Jessen:

Yderligere støjdæmpning (fleece måtter, elastikophæng til HD ol.) - er det besværet og pengene værd. Maskinen skal stå i vores arbejdsværelse, så den SKAL være stille.

Elastikophæng er "alle pengene værd".. det er min erfaring.

Min erfaring er blandet. Jeg fjernede dem igen for godt nok blev maskinen mere stille men harddisken blev 7-8 grader varmere. Især til en server ville jeg være bekymret.