Lydproblemer med Skype

Det har måske været diskuteret før ..... men jeg har installeret Skype
1.0 for Linux. Mit problem er, at når jeg snakker med min "Windows
svoger", så hører han sig selv (et ekko problem så at sige). Hvis jeg
snakker med ham fra min Windows Skype er alt OK. Er der en løsning på
problemet - ud over at bede min søster finde en ny mand?

Og, nej jeg er ikke interesseret i at høre om alternativer til Skype, og
om at Skype burde være Open Source - for det er vist blevet
gennemdebatteret :-)
--
                           Med venlig hilsen

                                 Anders