Re: [NOVICE] Lydproblemer med Skype

Anders Drejer wrote:
Det har måske været diskuteret før ..... men jeg har installeret Skype
1.0 for Linux. Mit problem er, at når jeg snakker med min "Windows
svoger", så hører han sig selv (et ekko problem så at sige). Hvis jeg
snakker med ham fra min Windows Skype er alt OK. Er der en løsning på
problemet - ud over at bede min søster finde en ny mand?

Det kan være mixeren i lydkortet.

Prøv at checke med alsamixer (hvis du bruger ALSA).