Re: [NOVICE] Backup.

Erik Jakobsen wrote:

Sune Vuorela wrote:

On 2005-02-04, Erik Jakobsen <sslug@sslug> wrote:

tar: /home/erikja/.[a-zA-Z0-9]: Cannot stat: No such file or directory
tar: Error exit delayed from previous errors
linux:~ # tar -vcf backup.tar /etc /home/erikja/.[a-zA-Z0-9]

Hvad er der forkert ?.

At du slavisk følger en guide i Alt om Datas særudgave om linux, Alt om linux.

Jeg tror ikke forfatteren har prøvet alle de ting han fortæller om, han
håber bare at det virker. Der skulle vidst have været en * til sidst på
den linje.

De er forresten heldige, dem der køber Alt om Linux. Der er en _fuld
version_ af knoppix 3.6 med.

Man må da for pokker kunne regne med lidt seriøsitet, eller det kan man måske ikke :-)

Erik

.

Hvis man kigger på den generelle seriøsitet i det blads artikler, så kan det godt være at man bliver en smule overrasket på den kedelige måde.

Det er da et meget sjovt blad at kigge lidt nyheder indenfor hardware osv. i, men det er ikke hvad jeg vil kalde for et seriøst blad. Det har jeg i det hele taget ikke rigtigt fundet nogen blade herhjemme som jeg syntes er. Udenlandske har jeg ikke kigget på, men har da hørt nogle folk tale om forskellige linux blade fra det store udland der skulle være værd at kigge på.

/Nicky