Re: [NOVICE] Backup.

Atte André Jensen wrote:
Kristian Vilmann wrote:

På den anden side vil jeg hellere have bladet på gaden end ikke noget blad.
Og det er altså ikke noget dårligt blad.

Hørt!

Det er dog nok ikke så meget bladets fortjeneste at de behandler linux. Jeg er ret sikker på at de forsøger at afspejle "hvad der rør sig" eller "hvad læserne gerne vil se". Og der er vist ingen tvivl om at linux rør sig mere end for blot 5 år siden, især på desktop'en...

Efter alle kommentarerne, er der så ikke en venlig sjæl, der kan
fortælle mig /vise mig, hvordan tar stringen skal se ud ?

Mvh, Erik