Re: [NOVICE] Mount usb memoty stick

Thomas Bregentved Rasmussen skrev:

> Jeg har en SanDisk USB memorystick som mounter fint under linux, men
> nu sidder jeg og forsøger at mounte den under OpenBSD og det kan jeg
> ikke få til at virke.

Det er ikke et problem du skal regne med at du kan få hjælp til at
løse på SSLUG's nyhedsgrupper (L'et står trods alt for Linux og ikke
for OpenBSD).  Har du overvejet at spørge i BSD-DK?

Jacob
--
»Senere har softwarepatenter haft en lignende virkning, de
 tvinger os til at stå på hinandens tæer i stedet for på