USB disk

Med inspiration fra et tidligere indlæg har jeg brug for jeres hjælp. Jeg er
stadig ikke den store linux haj men arbejder på det. :-D  Mit problem er at
jeg gerne vil bruge min USB externe harddisk. Det er en lille 20GB 2.5"
bærbar harddisk jeg har fundet en harddisk case sådan jeg kan tilslutte den
til alle mine Windows maskiner... MEEN kan jeg også få den til at virke
under linux. Jeg kører lige nu RedHat og den er ikke så vild med hotswap,
hvilket jeg også var klar over, men et eller andet skulle jeg jo prøve. :-D

Lange svar godtages også, Men jeg kunne nu ellers godt brug for at få den
til at virke...

\knap