Re: [NOVICE] Backup.

Danjel Jungersen wrote:
On 5 Feb 2005 at 20:19, Nicky Larstrup wrote:

er. Udenlandske har jeg ikke kigget på, men har da hørt nogle folk
tale om forskellige linux blade fra det store udland der skulle være
værd at kigge på.

Prøv LinuxFormat, det er fra UK, og jeg er ret glad for det :-) Der er lidt for enhver smag, tror jeg...

Eller det amerikanske Linux Journal, som jeg har læst i et par år nu. Den giver - synes jeg - en udemærket fornemmelse af, hvad der foregår (også sådan rent kommercielt inden for OSS), og så er den på et teknisk niveau, så der er noget, der interesser mig.

På nettet hedder den www.linuxjournal.com
--
Med venlig hilsen

Karl Erik