J-Pilot?

Hejsa

Jeg bruger J-Pilot til at synce med min palm T3.
Der er bare det problem at den ikke syncer alle mine memos.
På min palm har jeg 69 memos men på computeren er der kun 46.
Er der nogen som har mødt det problem?
Kan der være en begrænsning jeg ikke kender til?

hilsen
--
Martin Jochimsen
debian/unstable/J-Pilot 0.99.8