Samba

Hej.

På min server har jeg Samba kørende, for at kunne printe til mine printere. Det er en Linuxserver jeg kører med.

Problemet er nu, at NMB ikke vil starte op, og hva dkan årsagen være hertil ?.

# service smb status
smbd (pid 26934) is running...
nmbd is stopped

# service smb restart
Shutting down SMB services:                                [  OK  ]
Shutting down NMB services:                                [FAILED]
Starting SMB services:                                     [  OK  ]
Starting NMB services:                                     [  OK  ]

Med venlig hilsen

Erik Jakobsen