Re: [NOVICE] Samba

Erik Jakobsen wrote:
Hej.

På min server har jeg Samba kørende, for at kunne printe til mine printere. Det er en Linuxserver jeg kører med.

Problemet er nu, at NMB ikke vil starte op, og hva dkan årsagen være hertil ?.

Har du en /var/log/samba/nmbd.log (måske ligger den et andet sted), og hvad står der i den?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08