Re: [NOVICE] Samba

Mogens Kjaer wrote:

Hvad står der i din smb.conf fil?

Mogens

Hej Mogens. Jeg vil svare dig på den måde, at da jeg kørte gateway server, havde jeg 2 netkort i serveren. Eth0 og eth1. Samba var bound til eth1, og det havde jeg ikke tænkt over.

Så efter at eth1 blev til eth0 kører Samba.

Jeg har dog stadig et cups problem, og kommer måske igen her på NOVICE.

Tak for din hjælp Mogens

Erik