Danske tegn i maillistemenu.

Hej!

Er der nogen der kan svare mig på følgende ...

Når jeg kommer far Qmailadmin,  går ind og vælger en ny mailliste,  kommer
der ingen danske tegn æ - ø - å, i menuen der,  hvor har jeg problemet,
..... og kan det rettes,  jeg kan da godt leve uden,  men det var da rart
hvis det virkede ..
Jeg gætter på at det er ezmlm der måske er fejl i ....

Jeg kører med Fedora Core 3,  hvis det kan hjælpe

Mvh

Allan Frederiksen