Re: Danske tegn i maillistemenu.

Allan Frederiksen skrev:

> Når jeg kommer far Qmailadmin, går ind og vælger en ny mailliste,
> kommer der ingen danske tegn æ - ø - å, i menuen der, hvor har jeg
> problemet, ..... og kan det rettes, jeg kan da godt leve uden, men
> det var da rart hvis det virkede ..

Det er formodentlig et problem med at du har programmer der kører med
forskellige tegnkodninger og ikke rapporterer det korrekt.

Er "Qmailadmin" et web-baseret værktøj?  Så bør du se på uddata fra:

   lynx -head -dump URL-til-Qmailadmin

Der skal være en linje med:

hvor "ET-ELLER-ANDET" højst sandsynligt er "iso-8859-1", "iso-8859-15"
eller "utf-8".

Jacob
--
"It's not a question of whose habitat it is,
 it's a question of how fast you hit it."