/etc/hosts og Gnome

Hej

Jeg har mindre problem med Gnome. Når jeg logger på får jeg beskeden "Kunne ikke slå internetadressen for kontoret op (...)" (Kontoret er min maskine). Der foreslås at tilføje kontoret i /etc/hosts. Alt kører fint og under KDE kommer fejlmeddelelsen ikke.
Hvad er der galt? Og hvad skal jeg skrive i /etc/hosts? Pt er der kun linjen
127.0.0.1 localhosts

På forhånd tak
/Thor