Re: [NOVICE] Et par newbie spørgsmål

Jan Andersen wrote:
Hej,

*nu* skal det være.
Et seriøst forsøg på at begynde at gradvist flytte min pc-brug fra
Windows til Linux. Så meget som det nu lader sig gøre. Helt slippe af
med Windows kan jeg nok ikke. Ungernes pcspil, Pocketpc, netbank lader
sig måske ikke flytte.

... skip ...

3. Når jeg lukker Linux ned, slutter den med at skrive "Power Down" og så ikke mere. Den slukker ikke selv for pc'en, som Windows gør. Så jeg skal bukke mig *helt* ned og selv trykke på knappen :-) Kan det løses så Linux kan slukke selv?

Med Mandrake forekommer det mig næsten umuligt at blive fri for funktionen 'sluk selv', så du har muligvis fravalgt noget ved installationen. Prøv at installere igen, jeg tror en begynder kan lære noget ved grundigt at læse de forklaringer, der tilbydes under installationen

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug