Re: [NOVICE] Mounting af usb mp3-afspiller

Hej dav :)

> Det hele kommer sig af at jeg har fået denne mp3-spiller, som jeg
> selvfølgelig gerne vil kunne smide noget over på.....jeg ved bare
> ikke  hvor jeg skal starte!!!???

Jeg ved ikke lige hvor meget du har styr på, men du kan starte med at
se på om der er loadet et modul for din usb controller. Så skal der
være et for usb-storage, og endelig et for scsi diske.

Hvis alt ender godt, har du din mp3 afspiller som /dev/sda

Og den kan du så rode rundt på som om det var en harddisk. Der er
sikker oprettet en partition på den /dev/sda1, og den er sikkert med
vfat filsystem på.

Mvh. Jesper