Re: [NOVICE] Mounting af usb mp3-afspiller

Tak for linket. Det ser jo egentligt ikke så sværdt ud...!
Indtil jeg skulle skrive:

Nu kan vi lave et nyt katalog i /mnt med:
md /mnt/UFD

min debian kender ikke "md".
Jeg går udfra det betyder noget i retning af make directory (som i dos).
Mangler jeg en pakke?
Og hvad betyder UFD?

Hilsen
Martin

Martin Jochimsen

Morten Christensen wrote:

Det hele kommer sig af at jeg har fået denne mp3-spiller, som jeg selvfølgelig gerne vil kunne smide noget over på.....jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte!!!???

Prøv at kigge på http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=view/Mp3%2FUFD

Morten