Fra: sslug@sslug
Til: sslug@sslug <sslug@sslug>
Emne: Re: [NOVICE] Lokalbanker - homebanking på lin ux
Dato: 12-02-2005 07:09:56

> Hej.
>
> Anvendes der under Mozilla for linux samme accessfil, som i window$, og
> hvis der gør, hvor skal filen
> så placeres på linuxboxen ?

Ja den bank som jeg bruger:
http://www.linux.dk/support/bank/index.php?bkid=5&cn=dk

Placerer accessfilen på følgende sted:
/home/[brugernavn]/WEBBANK/[konto-nr].usf

Det er den samme file som jeg bruger i W2K.

Det som jeg synes er problemet er javaunderstøttelsen, i Debian GNU/Linux. Da jeg prøvede HomeBank første gang foeslog den selv placeringen, jeg kopireede blot med "cp" fra en diskette til "/home/[brugernavn]/WEBBANK/[konto-nr].usf" Hos mig vilde den ikke acceptere den, før efter jeg havde stavet WEBBANK, med store bogstaver, dette har jeg aldrig været ude for i W2K.