Re: SV: Re: [NOVICE] Lokalbanker - homebanking på lin ux

On Sat, Feb 12, 2005 at 09:27:49AM +0100, svendev wrote:

> Placerer accessfilen på følgende sted:
> /home/[brugernavn]/WEBBANK/[konto-nr].usf
>
> Det er den samme file som jeg bruger i W2K.
>
> Det som jeg synes er problemet er javaunderstøttelsen, i Debian GNU/Linux.

Det skyldes muligvis at i Linux skelnes mellem store og små bogstaver
hvorimod filnavne i Windows normalt er ligeglad med forskel mellem
store og små bogstaver.

PS.
prøv at begrænse linielængde til max 67-72 tegn. Dette kan normalt
i indstilles for udgående post i de fleste mail&news programmer.

--
mvh Frank Damgaard  |