Re: SV: Re: [NOVICE] Lokalbanker - homebanking på lin ux

Erik Jakobsen wrote:

Tak for svaret. Så må jge prøve, om det virker

Mvh, Erik

Hej.

Mine Homebankdata ligger på en diskette. Først prøvede jeg, om jeg kunne få overført på normal vis fra diskette, efter at jeg havde mounted floppy'en. Det skete der ikke noget ved. Jeg havde i forvejen oprettet /home/navn/WEBBANK.

Nu kopierede jeg nøglefilen ind, men kan stadig ikke komme på Homebanking.

Måske er det ikke muligt at gøre det på nuværende.

Erik Jakobsen