Problemer med CD-Rom/DVD drev

Heysan

Jeg har et problem ed mit CD-ROm/DVD drev. Hvis jeg sætter en CD-ROM i frevet, mounter den ikke, og forsøger jeg at mounte den selv får jeg bare følgende besked
mount: can't find /mnt/cdrom in /etc/fstab or /etc/mtab

Det er for så vidt også rigtigt. Indholdet af FSTab er:
# This file is edited by fstab-sync - see 'man fstab-sync' for details
/dev/VolGroup00/LogVol00 / ext3 defaults 1 1
LABEL=/boot /boot ext3 defaults 1 2
none /dev/pts devpts gid=5,mode=620 0 0
none /dev/shm tmpfs defaults 0 0
none /proc proc defaults 0 0
none /sys sysfs defaults 0 0
/dev/VolGroup00/LogVol01 swap swap defaults 0 0
/dev/hda1 /mnt/windows ntfs user,noexec,ro 0 0
/dev/sda /media/AND_USB1 vfat pamconsole,exec,noauto,iocharset=utf8,noatime,sync,fscontext=system_u:object_r:removable_t,managed 0 0
/dev/hdc /media/cdrecorder auto pamconsole,exec,noauto,fscontext=system_u:object_r:removable_t,managed 0 0
/dev/fd0 /media/floppy auto pamconsole,exec,noauto,fscontext=system_u:object_r:removable_t,managed 0 0

Og MTab:
/dev/mapper/VolGroup00-LogVol00 / ext3 rw 0 0
none /proc proc rw 0 0
none /sys sysfs rw 0 0
none /dev/pts devpts rw,gid=5,mode=620 0 0
usbfs /proc/bus/usb usbfs rw 0 0
/dev/hda2 /boot ext3 rw 0 0
none /dev/shm tmpfs rw 0 0
/dev/hda1 /mnt/windows ntfs ro,noexec,nosuid,nodev 0 0
none /proc/sys/fs/binfmt_misc binfmt_misc rw 0 0
sunrpc /var/lib/nfs/rpc_pipefs rpc_pipefs rw 0 0

Sprøgsmålet er nu, hvad skal jeg rette /etc/fstab til? Det er et kombineret CD-RW/DVD drev og mappen /mnt/cdrom eksisterer.

Håber nogle kan hjælpe
---
Arkanoid