Re: [NOVICE] thunderbird: linieombrydning

Jeg holder selv af at se linierne i emails ombrudt efter max. 72 tegn.

Jeg bruger ver 0.8, og der sættes det i Tools/Options/Composition.

Du har ret og der havde jeg faktisk fundet det - men jeg syntes ikke at det virkede. Men nu gik jeg derind igen. Skrev 72 igen og og vupti - denne tekst som jeg skriver nu er skrevet som en lang linie - men ombrydes automatisk. Så jeg er tilfreds - omend jeg ikke helt forstår sammenhængen.

:-) Kristian