Re: [NOVICE] thunderbird: linieombrydning

Du har ret og der havde jeg faktisk fundet det - men jeg syntes ikke at det virkede. Men nu gik jeg derind igen. Skrev 72 igen og og vupti - denne tekst som jeg skriver nu er skrevet som en lang linie - men ombrydes automatisk. Så jeg er tilfreds - omend jeg ikke helt forstår sammenhængen.

Og dog er jeg ikke tilfreds.

Jeg forstår ikke at min seneste post ikke fremstod med linieombrydninger i nyhedsgruppen. Det havde jeg forventet. Er det bare mig der har misforstået hvordan det burde fungere?

hmmm...

--
Kristian