Re: [NOVICE] thunderbird: linieombrydning

Det virkede skam godt nok. Prøv Ctrl-U for at se den rå besked. Thunderbird gør et eller andet sjovt, når den viser beskeder, (tror bare, den vil udnytte vinduesbredden) men selve beskeden var ganske fin. Folk med andre post/news-programmer ser din post ganske korrekt.

hmmm, ja, jeg kan godt se at linierne er ombrudt i den rå besked.
Men noget af fidusen går fløjten IMHO, hvis det kun er andre mail/post programmer, der viser den ombrudte tekst.

Hvis jeg vil se en ombrudte linier på 72 tegn i thunderbirds visning, må jeg altså mindske bredden af vinduet?
- men det har jeg da ikke lyst til... :-(

--
Kristian