Re: [NOVICE] thunderbird: linieombrydning

Sat, 12 Feb 2005 22:28:44 +0100, Ole Kofoed Hansen <sslug@sslug> skrev:

Kristian Nørgaard wrote:
Du har ret og der havde jeg faktisk fundet det - men jeg syntes ikke at det virkede. Men nu gik jeg derind igen. Skrev 72 igen og og vupti - denne tekst som jeg skriver nu er skrevet som en lang linie - men ombrydes automatisk. Så jeg er tilfreds - omend jeg ikke helt forstår sammenhængen.
Og dog er jeg ikke tilfreds.
Jeg forstår ikke at min seneste post ikke fremstod med linieombrydninger i nyhedsgruppen. Det havde jeg forventet. Er det bare mig der har misforstået hvordan det burde fungere?

Det virkede skam godt nok. Prøv Ctrl-U for at se den rå besked. Thunderbird gør et eller andet sjovt, når den viser beskeder, (tror bare, den vil udnytte vinduesbredden) men selve beskeden var ganske fin. Folk med andre post/news-programmer ser din post ganske korrekt.
Nope! Opera/M2 viser den også i fuld viduesbredde.

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205