RE: [NOVICE] Et par newbie spørgsmål

Den 13. februar 2005 01:09 skrev Jim Oksvold
<mailto:sslug@sslug>:

> Er det en kopibeskyttet CD plate?

Nej. Jeg har prøvet flere forskellige cd'er.
Både KScd & xmms afspiller cd'en.
Jeg kan se den står og tæller sekunder og cdinfo bliver også hentet fra
freedb.
Men der er bare ingen lyd.

> Er det minijack til hodetelefon på fronten av drevet?

Nej.

I Windows har jeg som sagt ingen problemer med drevet. Her er fint lyd.

--
Jan