RE: [NOVICE] Bud på et mailprogram mm.?

Den 13. februar 2005 01:15 skrev Michael Rasmussen
<mailto:sslug@sslug>:

> Evolution er som snydt ud af næsen på Outlook.

Det behøver absolut ikke at ligne Outlook.
Alene Outlook's måde at quote på har altid irriteret mig.
Jeg har bare været for doven til at finde et alternativ i Windows.

Jeg brugte i flere år Agent's mailprogram. Men det blev efterhånden for
bøvlet at læse mail med det jo mere udbredt brugen af html blev i mails.

Så det behøver ikke ligne Outlook det mindste, det skal bare være
*godt*.

--
Jan