RE: [NOVICE] Feodora installation

Nå men jeg har prøvet igen.. Men jeg kan ikke se at der skulle være medierne
der skulle være noget ivejen med. Det er de samme medier som jeg har brændt
redhat installationen med... som virkede! Men nok om det.

Det der sker under installationen:

- Computeren booter.

- Install options kommer op på skærmen

- jeg vælger at trykke [Enter] for at installere feodora med grafisk bruger
flade

- den går igang og kører i et par sekunder

- de sidste linier ser ud som følger:
 ACPI wakeup devices:
  LID PBTN PC10  USB0 USB1 USB2 MODM PCIE MPCI
 Md: bla bla
 md: autorun ...
 bla bla...
 bla bla...
 bla bla...
 running install
 running /sbin/loader

- derefter sker der ikke noget. Den står og læser på cden (det er til at
høre...) og den kommer ikke videre.

Hvad er der lige at der sker...?? og hvorfor er det lige feodora at der ikke
kan installeres når redhat godt kan... ??

Please help!

\knap