Re: [NOVICE] Bud på et mailprogram mm.?

Søndag den 13. februar 2005 16:55 skrev Björn Lundin:
> Delete-knappen tar bort mail, N går till nästa mail '+' går till nästa
> olästa mail (se alternativ på 'Gå' menyn

Delete virker ikke. Jeg står ikke i oversigtsbilledet, men har dobbeltklikket
på en mail for at kunne læse den fuldskærm og her kan jeg ikke finde nogen
deletefunktion.

> Var det inte Mandrake du körde?
> su
> urpmi mozilla-firefox

Jo. Nu har jeg installeret Firefox.
Men jeg ville lige prøve urpmi.
Jeg får "ingen pakke kaldet mozilla-firefox"

> se bara till att du har med ontrib bland urpmi-källorna

Undskyld, det forstår jeg ikke (jeg er Jyde, så der er langt til Sverige :-)

--
Jan