Re: RE: [NOVICE] Feodora installation

Jeg tænkte på om det  ikke kunne have noget at gøre med at cd-drevet  bliver mountet ordentlig.... grunden til at jeg kommer frem til det er, på det tidspunkt som jeg har beskrevet heruder, trykkede jeg [alt]-F3 og  fik en mere bruger vendlig forklaring på  hvad der sker... som det sidste står der: "trying to mount CD device hdc...

hvordan kan jeg nu løse det hvis det  er cd drevet som den forsøger at mounte og den ikke vil det. Kan jeg gøre det manuelt??

\knap