Re: [NOVICE] Bud på et mailprogram mm.?

Søndag den 13. februar 2005 18:13 skrev Björn Lundin:
> http://easyurpmi.zarb.org/

Ok, jeg har fundet en artikel om urpmi på www.linuxin.dk.
Jeg skal lige have læst op på det, men jeg tror jeg efterhånden begynder at
fatte det :-)

> Om du surfar dit får du hjälp med att lägga till fler källor till urpmi's

Nu skal jeg bare lige have fundet ud af, hvad "källor" betyder ?
Hvad er det engelske ord ?
(Jeg så tysk tv som barn, ikke svensk som Kjøwenhavnerne ;-)

> (Religion, det trodde jag handlade om val av operativsystem :) )

You are pulling my leg, right?
Jyde ikke jøde :-)

--
Jan