Re: [NOVICE] Bud på et mailprogram mm.?

Så fik jeg installeret Firefox & Thunderbird (via urpmi :-)

Og de ser rigtig gode ud.

Begge programmer spørger hver gang jeg starter dem om jeg vil sætte dem som
default browser/mailklient.

Og det siger jeg ja til *hver* gang, men lige lidt nytter det. Konquest &
Kontact vedbliver at være de defaulte programmer.

Og når jeg fx. dobbeltklikker på en mailto i Firefox så starter der ikke noget
mailprogram op. Hverken Kontact eller Thunderbird.

Hvor i Mandrake 10.1 kan jeg angive at Firefox & Thunderbird skal være de
defaulte programmer ?

--
Jan